jueves, 31 de marzo de 2016

Per acomiadar-se abans de la Setmana Santa, vaig fer una sortida especial.

Ever mai havia anat a Barcelona, i em va semblar la perfecta sorpresa!

Vam agafar un AVE (per primera vegada) i vam arribar a Sants, vam passejar i vam poder animar els maratonians de Barcelona des de dalt de Plaça d'Espanya.

Després vam visitar el Camp Nou i després d'una rica menjar ... EL COSMOCAIXA.

Ens ho vam passar INCREIBLE, els dos vam gaudir al MÀXIM, també vam anar al planetari. Vam aprendre de tot, física, natura, evolució de l'espècie humana, història, química, i vam veure moltíssims animals. Jo tampoc havia anat mai, i em va encantar.


Va ser un dia genial, la veritat que em donarà pena acabar el projecte!


P.D. tenim moltíssimes fotos!

No hay comentarios:

Publicar un comentario